Registrera ett supportärende

    Grad av fel*

    Kritiskt = Allvarligt fel som hindrar produktion i systemet.Allvarligt = Fel som ej hindrar produktion i systemet, men som hämmar effektiviteten och användning av systemet.Betydande = Fel av mindre allvarlig karaktär, och som ej hämmar effektiv användning i väsentlig grad.Korrigering = Fel med ringa eller ingen påverkan, exempelvis fel i ledtexter, dokumentation eller hjälptexter.

    Rubrik*

    Ange en kort beskrivning på ditt ärende

    Beskrivning*

    Förklara ärendet

    Antal användare som berörs*

    Vilken effekt har detta ärende på er organisation
    Alla användareNågra användareEn användare

    Din e-postadress*

    E-postadressen till den som rapporterar ärendet

    Ert ärendenummer

    Eventuell referens till ert eget ärendehanteringssytem

    URL till aktuell sida

    Adressen till sidan där felet uppstår

    Bifoga bild

    Max storlek 10 MB. Tillåtna filtyper: jpg, jpeg, png, gif, ppt, pptx, doc, docx, pdf.

    Gör så här för att återskapa felet*

    Förklara vad som görs för att felet ska uppstå